ԱՄԵՆԱՄԵԾ
E-Commerce միջոցառումը ԱՊՀ-ում
Online Shopping Fest-ին մնաց
Օր
Ժամ
Րոպե
Վայրկյան
ԱՄԵՆԱՄԵԾ
E-Commerce
միջոցառումը
ԱՊՀ-ում
Ինչ է «Օնլայն գնումների փառատոն»-ը

«Օնլայն գնումների փառատոնի» նպատակն է տրամադրել օնլայն գնումներ կատարելու համար անհրաժեշտ տեղեկատվություն, զարգացնել էլեկտրոնային առևտուրը Հայաստանում, ներկայացնել օնլայն գնումների մանրամասները, գաղտնիքները, հմտություները, վճարման տարբերակները և պատասխանել հետաքրքրող հարցերին։

Լրացրեք ձեր տվյալները, եթե ցանկանում եք, որ Ձեր
ընկերությունը մասնակցի Online Shopping Fest-ին։
Մեր մասնագետները կուղարկեն Ձեզ անհատական առաջարկ։
Առավելություններ
Online Shopping Fest 2022-ին որպես բիզնես մասնակցելու առավելությունները․

Նեթվորքինգ
50+ ընկերություններ
40+ հատուկ հյուրեր
80+ ինֆլուենսերներ
Բրենդի
ճանաչելիության աճ
15,000+ պոտենցիալ հաճախորդ
Նոր ծառայություններ ներկայացնելու հնարավորություն
հատուկ առաջարկ
Early Bird մասնակիցներին սպասվում են հատուկ զեղչեր։
Դե միացե՛ք
Բոլորը
2017
2018
2019
Օնլայն գնումների փառատոն
2019
Տարածաշրջանում ամենամեծ E-Commerce միջոցառումը կոտրեց բոլոր սահմանները։ 5000+ մասնակից ստացան կարևոր գիտելիքներ օնլայն շոփինգի ոլորտի մասին՝ ըստ թեմաների առանձնացված 16 սեղանների շուրջ։ Ինչպես և նախորդող տարի, ֆեստը անցկացվեց Armenia Marriott հյուրանոցում։

Միջոցառման ընթացքում տեղի ունեցավ 20+ թրեյնինգ՝ մեր հատուկ հյուրերի և ոլորտի առաջատար մասնագետների կողմից։ Նրանց շարքում էին Սամվել Մարտիրոսյանը, Դավիթ Հարությունյանը, Ագա Քանքանյանը, Արևիկ Ուդումյանը, Mashroom-ը, LON-ը, Ֆաինա Հարությունյանը, Վահե Ղազարյանը, Արամ Նիկոլյանը, DJ Guevo-ն։

Իրենց հերթին մեր գործընկերներ VivaCell-MTS, Ameriabank CJSC, MobiDram, Alfa Pharm, Armenia Wine, Yell Extreme Park, Menu.am, Հայ ծնողների ակումբ, Seaside Startup Summit դարձրին միջոցառումը էլ ավելի վառ ու հետաքրքիր։
Տարածաշրջանում ամենամեծ E-Commerce միջոցառումը կոտրեց բոլոր սահմանները։ 5000+ մասնակից ստացան կարևոր գիտելիքներ օնլայն շոփինգի ոլորտի մասին՝ ըստ թեմաների առանձնացված 16 սեղանների շուրջ։ Ինչպես և նախորդող տարի, ֆեստը անցկացվեց Armenia Marriott հյուրանոցում։

Միջոցառման ընթացքում տեղի ունեցավ 20+ թրեյնինգ՝ մեր հատուկ հյուրերի և ոլորտի առաջատար մասնագետների կողմից։ Նրանց շարքում էին Սամվել Մարտիրոսյանը, Դավիթ Հարությունյանը, Ագա Քանքանյանը, Արևիկ Ուդումյանը, Mashroom-ը, LON-ը, Ֆաինա Հարությունյանը, Վահե Ղազարյանը, Արամ Նիկոլյանը, DJ Guevo-ն։

Իրենց հերթին մեր գործընկերներ VivaCell-MTS, Ameriabank CJSC, MobiDram, Alfa Pharm, Armenia Wine, Yell Extreme Park, Menu.am, Հայ ծնողների ակումբ, Seaside Startup Summit դարձրին միջոցառումը էլ ավելի վառ ու հետաքրքիր։
Օնլայն գնումների փառատոն
2018

Տարվա ամենասպասված շոփինգ միջացառումը անցկացվեց Armenia Marriott հյուրանոցում։ Այդ տարի օնլայն գնումների փառատոնը ունեցավ 3000+ մասնակից։ Անցկացվեցին տասնյակ օգտակար թրեյնինգներ հատուկ հյուրերի և ոլորտի առաջատարների կողմից, որոնց թվում էին Սամվել Մարտիրոսյանը, Արմեն Գալյանը, Վահե Ղազարյանը, Ֆաինա Հարությունյանը, Գոքո Քալայջյանը, Անդրանիկ Թեյլորը։

Միջոցառման ընթացքում բազմաթիվ ընկերություններ ներկայացրեցին իրենց ծառայությունների առավելությունները օնլայն գնումների համար։ Սեղանները առանձնացվել էին ըստ օգտատերերին ամենահետաքրքրող թեմաների։ Իսկ միջոցառումից ստացած դրական լիցքերը կրկնապատկում էր հանգստի գոտին և Miqayel Voskanyan & Friends բենդի կենդանի կատարումները: Օնլայն շոփինգ ֆեստ 2018-ի գլխավոր գործընկերն էր Evocabank-ը, պաշտոնական գործընկերը՝ VivaCell-MTS-ը։
Տարվա ամենասպասված շոփինգ միջացառումը անցկացվեց Armenia Marriott հյուրանոցում։ Այդ տարի օնլայն գնումների փառատոնը ունեցավ 3000+ մասնակից։ Անցկացվեցին տասնյակ օգտակար թրեյնինգներ հատուկ հյուրերի և ոլորտի առաջատարների կողմից, որոնց թվում էին Սամվել Մարտիրոսյանը, Արմեն Գալյանը, Վահե Ղազարյանը, Ֆաինա Հարությունյանը, Գոքո Քալայջյանը, Անդրանիկ Թեյլորը։

Միջոցառման ընթացքում բազմաթիվ ընկերություններ ներկայացրեցին իրենց ծառայությունների առավելությունները օնլայն գնումների համար։ Սեղանները առանձնացվել էին ըստ օգտատերերին ամենահետաքրքրող թեմաների։ Իսկ միջոցառումից ստացած դրական լիցքերը կրկնապատկում էր հանգստի գոտին և Miqayel Voskanyan & Friends բենդի կենդանի կատարումները: Օնլայն շոփինգ ֆեստ 2018-ի գլխավոր գործընկերն էր Evocabank-ը, պաշտոնական գործընկերը՝ VivaCell-MTS-ը։
Օնլայն գնումների փառատոն
2017

Հանդիսանալով «Սև ուրբաթի» պաշտոնական ներկայացուցիչը Հայաստանում՝ Գլոբբինգը 2017-ի նոյեմբերին որոշեց կազմակերպել Օնլայն գնումների փառատոն։ Միջոցառման գլխավոր նպատակն էր սովորեցնել կատարել օնլայն գնումներ և խելամտորեն օգտվել զեղչերից։

Ընդամենը 48 ժամվա ընթացքում միջոցառման ֆեյսբուքյան էջում 4500 օգտատեր նշել էր, որ հետաքրքրված է/այցելելու է Online Shopping Fest։ Գլոբբինգը նույնիսկ մի քանի անգամ փոխեց ֆեստի անցկացման վայրը, որպեսզի բոլոր ցանկացողները կարողանային մասնակցել միջոցառմանը։

Այսպիսով՝ 2017 թվականի նոյեմբերի 11-ին 2000+ մասնակիցներ այցելեցին Ամերիկյան համալսարանի Մեծ դահլիճ և սովորեցին ոլորտի առաջատար մասնագետներից, թե ինչպես խնայել Գլոբբինգի հետ և կատարել օնլայն գնումներ անհավանական զեղչերով։ Միաժամանակ հազարավոր օգտատերեր հետևում էին միջոցառմանը օնլայն։ Միջոցառման գլխավոր գործընկերն էր Ameriabank-ը։
Հանդիսանալով «Սև ուրբաթի» պաշտոնական ներկայացուցիչը Հայաստանում՝ Գլոբբինգը 2017-ի նոյեմբերին որոշեց կազմակերպել Օնլայն գնումների փառատոն։ Միջոցառման գլխավոր նպատակն էր սովորեցնել կատարել օնլայն գնումներ և խելամտորեն օգտվել զեղչերից։

Ընդամենը 48 ժամվա ընթացքում միջոցառման ֆեյսբուքյան էջում 4500 օգտատեր նշել էր, որ հետաքրքրված է/այցելելու է Online Shopping Fest։ Գլոբբինգը նույնիսկ մի քանի անգամ փոխեց ֆեստի անցկացման վայրը, որպեսզի բոլոր ցանկացողները կարողանային մասնակցել միջոցառմանը։

Այսպիսով՝ 2017 թվականի նոյեմբերի 11-ին 2000+ մասնակիցներ այցելեցին Ամերիկյան համալսարանի Մեծ դահլիճ և սովորեցին ոլորտի առաջատար մասնագետներից, թե ինչպես խնայել Գլոբբինգի հետ և կատարել օնլայն գնումներ անհավանական զեղչերով։ Միաժամանակ հազարավոր օգտատերեր հետևում էին միջոցառմանը օնլայն։ Միջոցառման գլխավոր գործընկերն էր Ameriabank-ը։
Գործընկերներ
Խնայեք Գլոբբինգի հետ

+374 60 616-616